search

Blog

Kenali SIRIM Berhad dan peranannya dalam penghasilan kosmetik selamat

Asiah

“SIRIM ni yang selalu logo ada di barangan elektrik tu kan..takkan buat skincare kot..” Ada yang bertanyakan kami tentang SIRIM dan kami dapati masih ada yang keliru apakah SIRIM ni sebenarnya? Jadi, dalam artikel ini kami akan berikan sedikit info

Read more →


Tips Memilih Pencuci Wajah Yang Betul

Hidayah

Mencuci wajah ialah langkah paling penting untuk menghilangkan kotoran dan lebihan minyak yang terdapat di permukaan kulit. Perlu dilakukan sekurang-kurangnya dua kali sehari.Penting untuk kita menggunakan pencuci yang sesuai dengan jenis kulit muka

Read more →


Ensutouch Untuk Kulit Kering dan Sensitif

Asiah

"Adakah Ensutouch sesuai untuk kulit kering & sensitif?" Ini merupakan soalan yang kerap kali ditanya kepada saya setiap kali ada yang ingin membeli produk Ensutouch ini. Saya percaya bukan sahaja produk ini, bahkan produk skincare lain juga tidak te

Read more →


Mengapa ENSUTOUCH pilihan yang lebih baik berbanding skincare luar negara

Asiah

Ramai wanita di Malaysia lebih cenderung memilih skincare luar negara berbanding skincare tempatan. Mungkin ini persepsi yang tercipta akibat lambakan produk skincare tempatan di pasaran. Tambahan pula terdapat produk timbang kilo atau produk repack

Read more →


4 Cara ENSUTOUCH Membantu Merawat Jeragat

Asiah

Salah satu masalah kulit yang paling ditakuti wanita ialah jeragat. Jeragat bukan sahaja menjadikan wajah anda dipenuhi bintik-bintik hitam malah ianya juga menjadikan tona kulit anda tidak sekata. Sudah pasti bagi mereka yang ada masalah ini kan me

Read more →


5 Sebab Kenapa Perlu Yakin Dengan ENSUTOUCH

Asiah

“Semua orang pun akan cakap produk dia bagus” “Akak dah banyak guna produk, sama je semua. Takde kesan pun..” “Eleh, ENSUTOUCH ni pun sama je macam produk lain” Ini mungkin perasaan sesetengah orang bila mula-mula tahu pasal ENSUTOUCH ni kan? Kami f

Read more →


Saintis SIRIM hasilkan kosmetik selamat menggunakan nenas

Kalau sebut NENAS je mesti terus teringat kesedapannya yang masam manis kan? Tapi ramai yang masih tak tahu khasiat nenas ni untuk kecantikan kulit wajah wanita Sekumpulan saintis berpengalaman dari SIRIM Berhad yang diketuai oleh Dr Nurul Izza Nord

Read more →


Tanda Kosmetik Bahaya Yang Boleh Menyebabkan Kerosakan Kulit

Semua orang nak cantik. Disebabkan itu jugalah pelbagai jenama kosmetik tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan dan ada juga sebahagian daripadanya mengambil kesempatan terhadap kurangnya pengetahuan pengguna dan hanya ingin mengaut keuntungan. Secar

Read more →

Your cart is currently empty.

Continue shopping