• Pelancaran Produk Terbaru Ensutouch - Nstant Eye Serum Corrector KLIK SINI
icon-search

Mengapa ENSUTOUCH pilihan yang lebih baik berbanding skincare luar negara

Mengapa ENSUTOUCH pilihan yang lebih baik berbanding skincare luar negara

Ramai wanita di Malaysia lebih cenderung memilih skincare luar negara berbanding skincare tempatan.

Mungkin ini persepsi yang tercipta akibat  lambakan produk skincare tempatan di pasaran. Tambahan pula terdapat produk timbang kilo atau produk repacking yang menjanjikan hasil bulan bintang. Bila dah terkena, mesti rasa serik kan?

Saya minta anda jangan pukul rata. ENSUTOUCH ni tak sama dengan produk tempatan lain di pasaran malah lebih baik dari produk luar negara. Saya akan terangkan kenapa.

ENSUTOUCH adalah produk yang terhasil dari penyelidikan bertahun oleh saintis berpengalaman SIRIM. SIRIM ini merupakan antara badan penyelidikan terbaik di Malaysia. Ini fakta yang tak boleh disangkal.

Berapa banyak produk luar negara di pasaran Malaysia ini mempunyai latar belakang penyelidikan yang kukuh? Kebanyakkannya hanya nampak gah disebabkan aktiviti pemasaran yang dilakukan.

Anda sanggup jadikan kulit wajah anda sebagai bahan eksperimen untuk produk luar negara yang tidak ada latar belakang penyelidikan yang kukuh?

“Ada je produk luar negara yang ada penyelidikan”

Ya, saya maklum akan hal tersebut. Namun, penyelidikan dan ujikaji produk tersebut dilakukan berdasarkan kondisi kulit dan persekitaran negara mereka. Adakah ianya juga terpakai dan sesuai untuk wanita di Malaysia?

ENSUTOUCH dihasilkan berdasarkan kesesuaian wanita Malaysia. Ujian sampel juga telah dilakukan pada 100 wanita Malaysia berumur 19 tahun ke atas dan maklumbalasnya sangat baik. Enzim Bromelain yang terdapat dalam Ensutouch memberikan kesan anti-penuaan yang baik pada kulit wajah.

Jadi amat jelas di sini bahawa ENSUTOUCH adalah pilihan yang lebih baik untuk wanita di Malaysia berbanding produk penjagaan wajah luar negara.

Jom dapatkan Set Ensutouch sekarang! Promosi menarik menanti anda

BELI TERUS DI WEBSITEhttps://www.ensutouchbeauty.com/collections/all

ATAU BOLEH WHATSAPP PERUNDING KAMI (klik butang hijau di bawah)

Button klik sini utk whatsapp 2.png



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping